MonPhill's
Het begon in maart 2019.
Philippe, oudste zoon van Genevieve en student Technische Bedrijfskunde, vroeg zijn creatieve moeder hem te helpen bij het ontwerpen van een bedrijfslogo voor een studieproject. Met een aantal medestudentes werd, in opdracht van de opleiding, een fictief bedrijf gestart.
“Laat zien, wat gaan jullie verkopen?” Uit een plastic supermarkttasje toverde Philippe een set make-up kwasten van inferieure kwaliteit tevoorschijn.
“Make-up kwasten? Op elke hoek van de straat kan ik deze kwaliteit kopen!” reageerde Genevieve verbaasd. “Weet ik veel, ik zit met een paar meiden in een groep en die hebben zo beslist. Prima hoor. Ik kan toch niet tegen ze op, ik ben de enige jongen in de groep” antwoordde Philippe laconiek.
Twee maanden later, het make-up kwasten avontuur liep ten einde, bekeek Philippe een dure afsluitbare make-up kwast van een gerenommeerd fashion- en cosmeticamerk van zijn moeder aandachtig. Hij heeft altijd interesse gehad in de technische kant van een product. Genevieve had de kwast gekocht voor de naam. Maar het had alleen nadelen: de dop was lam. Al meerdere keren was die dop op de vloer van een restauranttoilet gevallen. De make-up kwast nam veel ruimte in beslag in de handtas, zeker als je meerderen gebruikt (voor de matte poeder, highlighter en rouge of bronzer gebruik je tenslotte verschillende kwasten. Je wilt er niet uitzien als een kerstbal). De haartjes hielden de poeder niet goed vast. Er zat vocht in de holle ruimte van de steel door het wassen van de haren. Lastig dus.
This could be different, could it not?
- James Retractable Brush€ 89,95